Home » Hulp nodig? » Uw bezoek aan ons

Uw bezoek aan ons

Om uw bezoek aan ons goed te laten verlopen, hebben we hier wat handige informatie op een rijtje gezet.

Verloop van uw bezoek

1. Bij aankomst op de afgesproken dag en tijdstip kunt u plaats nemen in de wachtruimte. De wachtruimte zit achter de middelste deur van het gebouw.

2. Zodra uw gastvrouw of gastheer beschikbaar is wordt u opgehaald en neemt de gastvrouw of gastheer nog even kort uw aanvraag door en bespreken jullie naar welke artikelen u op zoek bent en wat we op dat moment beschikbaar hebben. 

3. Samen lopen jullie door het gebouw om te kijken of jullie de gewenste artikelen voor u kunnen verzamelen. Hiervoor wordt een bepaalde tijd gereserveerd. We voorzien de gekozen goederen van een sticker met uw naam.

4. Zodra jullie klaar zijn en/of de tijd om is, kunt u de spullen meenemen of laten bezorgen (meubelbank). Wij bezorgen alleen op dinsdag. Ook handelen we eventuele betalingen dan af (bijvoorbeeld bezorgkosten).

 

Onze Huisregels

  • Bezoek uitsluitend op afspraak.
  • Kom bij voorkeur met uw doorverwijzer en/of tolk indien van toepassing.
  • Kom op de afgesproken datum en op tijd. Bent u verhinderd dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken.
  • Herhaald wegblijven leidt tot uitsluiting van de hulpverlening. Ongewenst gedrag, misbruik en oneigenlijk gebruik eveneens.
  • Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.
  • Kom met zo min mogelijk gezinsleden naar de afspraak, om het bezoek zo effectief mogelijk te laten verlopen.
  • Non-foodbank Gouda is geen winkel en dus mag u slechts de gevraagde goederen uitzoeken.