Home » Hulp nodig? » Uw bezoek aan ons

Uw bezoek aan ons

Om uw bezoek aan ons goed te laten verlopen, hebben we hier wat handige informatie op een rijtje gezet.

Tip: Neem tassen mee naar de afspraak.

Verloop van uw bezoek

1. Bij aankomst op de afgesproken dag en tijdstip kunt u plaats nemen in de wachtruimte. De wachtruimte zit achter de middelste deur van het gebouw.

2. Zodra uw gastvrouw of gastheer beschikbaar is wordt u opgehaald en neemt de gastvrouw of gastheer nog even kort uw aanvraag door en bespreken jullie naar welke artikelen u op zoek bent en wat we op dat moment beschikbaar hebben. 

3. Samen lopen jullie door het gebouw om te kijken of jullie de gewenste artikelen voor u kunnen verzamelen. Hiervoor wordt een bepaalde tijd gereserveerd. We voorzien de gekozen goederen van een sticker met uw naam.

4. Zodra jullie klaar zijn en/of de tijd om is, kunt u de spullen meenemen of laten bezorgen (meubelbank). Wij bezorgen alleen op dinsdag. Ook handelen we eventuele betalingen dan af (bijvoorbeeld bezorgkosten).

 

Onze Huisregels

  • Bezoek uitsluitend op afspraak.
  • Kom bij voorkeur met uw doorverwijzer en/of tolk indien van toepassing.
  • Kom op de afgesproken datum en op tijd. Bent u verhinderd dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken.
  • Herhaald wegblijven leidt tot uitsluiting van de hulpverlening. Ongewenst gedrag, misbruik en oneigenlijk gebruik eveneens.
  • Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.
  • Kom met zo min mogelijk gezinsleden naar de afspraak, om het bezoek zo effectief mogelijk te laten verlopen.
  • Non-foodbank Gouda is geen winkel en dus mag u slechts de gevraagde goederen uitzoeken.